Samarbetet grundade sig i att skapa content för Norr i Mawali, där vi tillsammans med kunden flög ner och dokumenterade Norr's välgörenhetsarbete i samarbete med Unicef.
Samarbete
Panc Productions haft ett nära samarbete med Norr Company genom att producera film och foto med syfte att synas i Sociala medier. Det primära syftet är att visa upp produkterna. Då det finns flertal smaker på drycken, finns det mycket content att skapa och exponera i sociala medier.
Det har även producerats content med huvudfokus att sprida budskapen om hur Norr tar sitt samhällsanvar med sitt ständiga välgörenhetsarbete. Norr har som värdegrund att skänka en vätskeersättning för varje såld flaska Norr. Detta förmedlades i produktionen vi gjorde i Afrika - Malawi, där Norr visade sitt välgörenhetsarbete tillsammans med Unicef. Styrkan i att informera om sitt välgörenhetsarbete genom film är att företaget visar en ofiltrerad sida, där man i det här fallet inte använde sig av statister utifrån manus. Det för även arbetet trovärdigt. Filmen kan påträffas i flera digitala mediakanaler i olika format.
Vi är otroligt nöjda med vårat samarbete tillsammans med Panc Productions, de har verkligen fångat den känslan som vi vill förmedla med vårat varumärke
Adriano Sannelli - VD Norr Company
Det här är Norr
"För varje flaska Norr vi säljer donerar vi en enhet vätskeersättning till dem som behöver den bäst. De kallas enheter eftersom vätskeersättningen kommer i en påse som blandas med vatten och zinktabletter – i en enhet.
Vätskeersättning har nämligen bäst effekt om den kombineras med zink. Vi är högst medvetna om att rent vatten på många ställen är en bristvara. Därför har vi valt att donera enheter som optimerar lösning och vatten utan att göra avkall på effektiviteten. På vår hemsida uppdaterar vi hur många enheter vi donerar till behövande världen över." - Norr
Läs mer om Norr HÄR
Se mer från Norr HÄR
No comments.